یک برنامه خوش آمدگویی چگونه است ؟
درباره اینکه یک برنامه خوش آمدگویی چگونه باید باشد هیچ قانون خاصی وجود ندارد. هر برنامه به صورت یک پیاده روی دو تا سه ساعته بر اساس علایق مهمان و موضوعات مورد علاقه خوش آمدگو تنظیم می شود. لطفا توجه کنید که ” ما خوش آمد گو ها، داوطلبینی هستیم که سرویسمان را زمانی که به نظر برسه به جا استفاده میشه و خودمون هم احساس خوبی بهش داشته باشیم اجرا می کنیم و در این صورت است که مهمانان، دوستانمون می شوند.

چه کسی می تونه یک خوش آمد گو رو ملاقات کنه؟
ملاقات یک خوش آمد گو آزاد و رایگانه و تمام بازدید کننده ها بدون هیچگونه تبعیضی پذیرفته می شن. برنامه خوش آمد گوها توریسم پایدار و مشارکتی رو حمایت می کنه. شما فرم تقاضا (هرچه شما بیشتر از خود به ما بگید همانطور ملاقاتتون با یک خوش آمد گو تجربه جذاب تری خواهد شد) را حداقل 2تا 3 هفته زودتر از آنکه وارد تهران شوید پر میکنید و می فرستید. تیم توزیع، درخواست شما رو به تمام خوش آمد گوها می فرستن، زمانی که یک خوش آمد گو حس کرد که آن درخواست متناسب با او هست، قبول درخواست رو به تیم توزیع اطلاع میده، سپس تیم توزیع ایمیل خوش آمد گو رو برای مهمان ارسال می کنه، از آنجا به بعد مهمان و خوش آمد گو، برنامه (زمان، مکان، پیشنهادات و غیره ) رو خودشون تنظیم می کنن. در موارد نادری که خوش آمد گویی در دسترس نباشه ما متاسفانه درخواست را باید رد کنیم.

من می تونم درخواست ملاقات یک خوش آمد گو رو در ایام هفته داشته باشم؟
بله.

برای چند روز می تونم درخواست ملاقات یک خوش آمد گو رو داشته باشم؟
شما می تونید برای یک روز و یک روز جایگزین درخواست بفرستید. ولی مطلع باشید که ممکن است ما برای هر دو روزی که شما درخواست فرستاده اید دسترسی به خوش آمد گوها رو نداشته باشیم.

من درحال حاضر 17 ساله هستم. می تونم درخواست ملاقات یک خوش آمد گو رو داشته باشم؟
اگر زیر 18 سال دارید لطفا با یک فرد بزرگسال همراه شوید و سپس درخواست رو ارسال کنید.

یک برنامه خوش آمد گویی چقدرهزینه دارد؟
هیچ. ملاقات یک خوش آمد گو یعنی ملاقات یک دوست که شما نمی دونستید در تهران اون رو دارید و دوستان هیچ وقت از شما طلب پول نمی کنن! خوش آمد گوها یک سرویس دواطلبانه ای رو ارایه می کنن که رایگانه!

شما چگونه یک خوش آمد گوی مناسب من رو پیدا می کنید؟
براساس اطلاعاتی که شما در زمان ارسال فرم درخواست برای ما تهیه می کنید، ما تلاش می کنیم تا بهترین خوش آمد گوی ممکنه رو برای شما پیدا کنیم. به محض اینکه خوش آمد گو در خواست رو پذیرفت، ما به شما اطلاعات تماس لازم رو می دیم و شما یک ایمیل قبول درخواست رو از خوش آمد گوهای تهران دریافت می کنید تا بتونید زمان و تاریخ و محل ملاقات رو تنظیم کنید. از اون زمان برقراری ارتباط و تنظیم برنامه با شما و خوش آمد گو خواهد بود. در صورتی خوش آمد گویی در دسترس نباشه ما متاسفانه درخواست را باید رد کنیم.

چگونه می شود درخواستی رو کنسل کرد یا تغییر داد؟
شما می تونید با ما و آدرس ایمیل tehrangreeters[at]gmail.com تماس بگیرید و مورد خودتون رو شرح بدید. بسیار مهم است که هرجه سریعتر از تغییراتی که در برنامه های شما ایجاد شده مطلع بشیم.

یک گروه بازدید کننده حداکثر چند نفر است؟
تمام خوش آمد گوها داوطلبانه فعالیت می کنن و برنامه پیاده روی فردی خودشون رو با فلسفه ای دوستانه پیگیری می کنن. برای همین است که ما تعداد نفرات گروه رو به 6 نفر خلاصه کرده ایم. ما نمی تونیم گروه های بزرگ رو که به گروه های کوچکتر تقسیم شدن کمک کنیم . هر گروه متشکل ازحداکثر 6 نفر خواهد بود که می توانند کودکان به همراه بزرگسالان رو در بر بگیره.همیشه در نظر داشته باشید که ما فقط دوستانی خواهیم بود که با یکدیگر در شهر قدم می زنیم.

یکی از راه های ارتباط با ما
tehrangreeters[at]gmail.com